Min nya kamera.

Kan inte sova..eller har inte försökt..men imorgon är det fredag och jag känner att sen är det helg..behöver inte så mycket sömn ;P

Lääänge sedan jag bloggat nu..inte haft motivationen!
Men idag har jag haft en trevlig dag :) för idag var jag nämligen på 'net on net' med mamma och Ante..
Mamma köpte en Nikon D3000 med ett 18-105mm objektiv till, åt mig!! Sjukt nöjd är jag! Ska inviga den imorgon..
Har hänt ganska mycket på sistonde..skolan går inte bra om jag ska vara ärlig. Men jag kämpar!

Imorgon ska jag till Jossan och fira henne som fyller 19 nästa vecka, tjejmys och sen krogen typ:)
Idag var jag med L och Polen på kvällen..mycket trevliga grabbar det x)

Jag taggar inför min födelsedag..sjuk kul ska det bli!

Nu ska jag sova natti!



Min kamera; Nikon D3000!

Kommentarer
Postat av: Malin Fagerberg

Dags o uppdatera kanske??

2010-02-01 @ 09:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0