Can there ever be to much shoes?

Har precis kollat igenom mina skor..jisses! För många skor..eller kan det någonsin bli för många? ;)
Vad kan jag säga, jag är tjej hihi^^ Älskar skor!

Men måste erkänna att jag har lite lite för många skor. Har sammanlagt 17 par skor, sen 3 par till som jag inte räknade med eftersom jag inte använder dom haha! Dock är det bara 4-5par som jag använder mer regelbundet.

Mina favoritskor är dock mina partyskor^^ Dom är så fina men höga, men de flesta av dom används tyvärr inte så ofta.


Sjukt dålig kvalité på bilden, men vad gör man när man har en dålig mobilkamera ;)
Här är min samling iaf!

Nu ska jag ta ett efterlängtat bad ^^ Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0