Önskelista..

Inte julklappslista..vi gör lite annorlunda i vår familj i år..utan tills när jag fyller år :)
Idag är det Exakt 2 månader kvar tills jag fyller år!! Loooove it!

Här är i alla fall min önskelista i bilder^^ (inte i ordning då)


Sjukt god dricka, finns på systemet.
500ml 185kr. Så jag kan göra min favoritdrink "Rosa Pantern"


Skor,skor,skor! Just dessa kommer från H&M, 399kr, har strl 38. Snygga skor vill jag ha!


Smycken, dessa är från Lindex.

Här är bara några exempel på smycken jag gillar, dessa är från H&M.


Leggins med skinndetaljer, sjukt snyggt, dessa är från Lindex, strl.38(Medium).


Tunika från Lindex, strl.36(S),599kr.


Jätte söt topp, strl. 36(S), 399kr, Lindex.

Klänning från Lindex, strl. 36 (S), 699kr. 



Annars önskar jag mig presentkort på H&M, Glitter, Lindex, Monki eller någon annan rolig affär.

Några saker på min önskelista..lär komma mer ;)


 



Kommentarer
Postat av: nathalie

Älskar armbandet med kors och kedja från lindex. Finns faktiskt på min önskelista till jul! :)

2009-11-13 @ 17:45:29
URL: http://blingstyle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja eller hur! :D As snygg ju!

2009-11-13 @ 21:56:14
URL: http://sandyf.blogg.se/
Postat av: Emelie Persson

Det finns 1,379 personer i Sverige med Fagerberg som efternamn, vilket gör det till det 603dje vanligaste efternamnet.



Hahah, ayya ;) Alla kan ju inte va topp 100 :P ller vad säger du ;) Du är liiiite mer unik än jag - lille persson ;)

2009-11-14 @ 13:52:54
URL: http://absolutpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0