Ullared

Pratade nyss med mamma om att jag vill åka till Ullared i typ januari :)
Men hon ville hellre åka nu innan jul. Men mina pengar nu i november kommer gå åt till julklappar! Men då kom jag på smarta idén att jag skulle ta pengarna som hon hade tänkt köpa något större till mig, eftersom vi flyttat. Ja, låter lite konstig, men en sak hon lovade lillebror och mig nu när vi flyttat :)

Då kan jag ju köpa julklapparna där och present till Jossan. Sjukt nice.
Ullared har ju börjat gå på kanal 5 nu på måndagar. Ersatt Färjan kan man nästan säga^^ Jag tycker det är jätte roligt att titta på :D Så underhållande och man längtar tillbaka.
Jisses vad tjejig jag är ! Haha!





Tror i alla fall att jag fått med mamma på idén! Nice.
Ville bara dela med mig av min glädje just nu<3 ! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0