Underbara ting.


Dessa underbart snygga skor finns på H&M.se
Strl.38 i min garderob? Ja tack! Kostar endast 199kr! Helt sinnes ju!


Den här lila mocka-liknande väskan skulle passa perfekt i vår till skorna ovan, finns på H&M kostar 99kr!


Jag bara älskar den här kappan, har jag gjort sedan jag såg den för första gången. Finns också på H&M
är dock lite dyrare, kostar 599kr. Men är nedsatt från 999kr och för en jacka så är det ganska okej tycker jag :)


Sötaste party.klänningen/toppen! Finns här , är nedsatt från 399kr till 299kr, så snygg!

Åhh vad jag är sugen på att köpa nya kläder till våren och sommaren nu. Men det är så mycket som man måste spara pengar till just nu. Studenten, kläder, cash till hela studentveckan, lisaberg i sommar, pengar till annat skoj man vill göra..aja allt löser sig alltid!

Hoppas ni får en bra dag. Puss och hej! 

Kommentarer
Postat av: Pappa

skulle vara kul om man fick se bilderna från Annica´s fest nån gång!

2010-02-18 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0