Vita skönheter..

Har mått skit typ enda sedan skolan slutat..fick helt plötsligt världens huvudvärk. Jag är tyvärr så att när jag inte mår bra tar jag ut det på mina närmsta..så förlåt Ante för att jag fått massa tjurighets attacker på dig idag. Inte ok.

Nu till annat..eftersom mamma köpte mig en ny vårjacka för någon vecka sedan ville jag hitta ett par matchande vårskor till. Jackan är offwhite och jätte tuff. Jag har kollat på ett par svarta skor på H&M i ett par månader nu men aldrig köpt dom. Sen fanns de inte kvar i min storlek när jag tänkte köpa dom för några veckor sedan.

Nu sa mamma i alla fall att jag kunde låna pengar av henne till skorna, om jag hittade några fina :)
Jag tycker dom är perfekt och underbart fina! Olivia har likadana men vafan..jag älskar dom ialla fall..längtar tills i vår när det är torrt ute så man kan använda dom till jackan.


Vad tycker ni..är dom snygga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0