2 timmar kvar..

..tills jag slutar. Skönt.
En stor nackdel med att läsa mediapogrammet är att man får så himla ont i nacken, ryggen och rumpan. Man sitter så mycket vid datorer. Speciellt i tvåan. Nästan varje torsdag så satt jag på torsdagsöppet, dvs. man kunde sitta kvar till kl.20 ungefär och jobba med rester och sånt man inte kunde göra hemma :)

Det var bra, men man blev så himla hungrig och trött.

Nu har jag suttit framför en dator sedan kl.9:30 imorse och det börjar kännas i nacken. Jag ska inte klaga är bara så uttråkad. hihi^^

Men snart så..

Tror jag ska ta en välförtjänst paus snart. Ska springa bort till Ica och handla någon dricka eller så :)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0