Äntligen helg.

Idag har det failat lite..vaknade runt kl.12! Inte okej! Nu förtjänar jag smisk;D (haha en inside grej!)
Nej men idag ska jag festa, men vilken nyhet eller hur!? ;)

Fick precis ett sms om att jag fått varor från H&M! :D Dom skulle ju inte komma förens nästa vecka!! Hoppas allt har kommit i samma paket nu, vill ha min nya klänning idag. Man kan ju hoppas..

Tror jag ska göra pizza till lunch idag :) Mmmums! Så enkelt att göra och gott. Lite fredags mys sådär.
Idag kommer bli en rolig kväll tror jag. Alltid kul med Linnea ifs.
Min arm börjar bli smärtfri, så skönt!

Imorgon är det öppethus i skolan..kl.10-13 har jag för mig. Har dock ingen aning om vad jag ska göra eller vart jag ska vara..det löser sig!

Nu är det bara 54 dagar kvar tills jag fyller år..underbart!

Nu ska jag fixa med annat. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv. i lördags var jag på kunskapsgymnasiet och kungsgård, men har också varit på de geer tidigare i veckan! :)

2009-11-23 @ 16:26:06
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0