Attention Whore

Nu är klockan 01:38. Jag lyssnar på Shayne Ward på lillebrors spotify. Random som fan!

Jag borde gått och lagt mig för timmar sen. Men jag har ett dilemma..jag är trött..och pigg. Det är ju varken logiskt eller går ihop på något sätt?! Ja, välkommen till min värld. Där inget är logiskt eller går ihop sig.
Så kan det gå som jag brukar säga..

Nej nu ska jag stänga av datorn och mysa framför tvn tills jag somnar. Ska ju upp om ungefär 5 timmar! (!?) Jösses. Läggdags nu.

Jag har fått ett nytt favorituttryck idag btw. Låter så otroligt underhållande "Attention Whore" Hihi^^

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: jjosefine.

sv: nejnej inget är bestämmt ännu. han sa att ; sen så får man ju se det där med tandställning och så och du får ju välja om du vill ha det. ;D

2009-11-11 @ 09:42:17
URL: http://josefineneumann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0