Egotripp?

Då var denna helg över :)

Den har varit rolig och seg på samma gång. Men vet ni vad..det är Heeeelt okej! Haha.
Fredagen var jätte rolig, jag och Jossan hade en hel mysig dag.
Jag hittade massor med fint på stan.

Jag färgade håret i fredags. Jag brukar alltid tröttna på mitt hår och ändra på det hela tiden. Men jag börjar bli sjukt nöjd med håret.^^ Så udda, så jag. Haha! Man kan ju inte se ut som alla andra heller ;)
Det är typ lila!! As coolt!




Hade sjukt kul på krogen. Läääänge sedan det var så roligt och avspänt. Tack tjejer (och killar) för en rolig kväll<3
Sjukaste saken hände när jag skulle in på Otten. Jag hatar vissa vakter där, dom är alltid så jävla sura. Jisses!
Eftersom jag färgat håret så såg dom inte att det var jag på passet. Först kolla en vakt på passet och mig. Sen fick jag gå åt sidan och en annan kollade och ställde massa frågor om passet och mig. Jag fattar inte..så annorlunda ser jag ju inte ut! Dock var jag 13år på passet. Nej, dags att fixa ett nytt legg tror jag.

Min älskade nya klänning var en stor hitt i fredags. Jag kände mig så sjukt snygg. Jag känner att jag har lite egotripp idag. Eller ja hela helgen. Men jag tycker det är heeelt okej. För om jag inte känner mig snygg, kommer ju ingen annan göra det heller^^ Och i slutändan handlar det ju bara om vad jag själv tycker.
*PUST*

Idag blir det att att gräva ner sig i skolböckerna. Sjukt mycket att göra innan imorgon. Svenska och Samhäll som fäään! Tur att man har glass som tröstmat. Nice.

Puss hej på er!


Kommentarer
Postat av: pontus

Det ser ut som att du är naken.

2009-11-01 @ 17:50:46
URL: http://candycanechildren.blogg.se/
Postat av: Sandy

Haha jag hade en klänning utan band på mig ;)

2009-11-01 @ 19:05:01
URL: http://sandyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0