God Morgon på er!

Vaknade för ca 30 min sen!
Har ätit frukost, börjat göra min lunchlåda och nu sitter jag här och skriver :)

Jag var otroligt pigg när klockan ringde att jag bokstavligt hoppade ur sängen^^ Så skönt för en gång skull inte ligga och snozza i 20 min! Nu hinner jag i lugn och ro göra allt jag ska hinna med innan praktiken.
Får se vad som händer idag, hoppas jag får sluta lite tidigare. Haha har inte ens gått hemifrån och längtar redan efter att få gå hem! Haha fail på det!

För första gången på länge somnade jag innan kl.24 igår!! O_O Jag somnade runt kl.23 till och med! Jisses så skönt! Har nog inte fått en 8 timmars  sömn på en vardag på lääänge!

Nu har jag en fråga..är det snyggt med hårband? Som den jag har på bilden nedan.
Jag är lite osäker på om Jag tycker det är snyggt eller inte. Jag blev lite nyfiken vad andra tycker?


Suddig bild= Mobilbild

Nu ska jag fixa håret, duscha, klä på mig och sminka mig..hörs under dagen! Hej svejs på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är skitsnyggt med hårband :D

2009-11-12 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0