I'm loving it..

Haha så roligt. Sitter vid datorn i vardagsrummet..vänder mig om så ligger på mamma och bror och sover i en varsin soffa! Min bror har alltid haft en grej att somna på konstiga sätt och ställen. Haha sött!

Jag fryser så otroligt om mina fötter, gör jag alltid! :O Har fått Mammas "frysa-om-fötterna"-grej och Pappas små fötter, det tackar vi för pappa! ;)

Ska äta något snart, inte ätit sedan imorse :P Bara inte bivit så. Men nu börjar jag bli riktigt hungrig.
Måste hälsa på Pappa lilla i veckan också :) Se hans "nya cribb"(hans ord inte mina) haha!!

Nu vet jag vad jag ska köpa till julklappsbytet iaf. Det får bli nåt som jag vill ha, så jag ska försöka få det!
Har böjrat planera min 20 års firande också :) Ska bli sjukt kul tror jag!

Åhh vad det skulle sitta fint med en cheeseburgare just nu!! Men mitt kort är hos Jossan, bara pengar på det ju! Känner inte att jag är så sugen att jag vill åka enda dit för att kunna köpa en cheeseburgare! 

Haha!


                                                                             Hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0