Måndag.

Sitter och tittar på project runway just nu..borde plugga så jag är lite busig nu^^
Men ett jätte roligt avsnitt så jag fastnade. Dom ska designa dräkter till wrestling tjejer!

Har varit lediga idag eftersom det var det var öppet hus i lördags, men det var typ inga som gick dit haha!
Imorgon är det skola som vanligt och jag måste jobba lite på mitt projektarbete innan imorgon. Annars får jag skäll av Christer! Fyfy!

Min "to do"-lista för idag..
-Plugga svenska; Läsa klart boken och skriva om den.
-Jobba på mitt projektarbete; Välja modeller, vilken modell som ska vara vilken synd. Ta fram bilder på tidigare foton av synderna. Forska mer i ämnet.
-Ta en dusch..haha har jag inte gjort än! (Vaknande vid kl.14 och har pratat i telefon nästan hela dagen)


Helgen var kort sagt bra. Festade i fredags. Tog en fika på Världens med Ronja(syster) var mycket trevligt, så länge sedan vi sågs så det var på tiden tyckte jag!
Sen när jag kom hem så kom L hit. Vi lagade mat..eller ja Jag lagade mat och tittade på massa filmer på tvn :)
Igår var jag hemma och dega, var med Ante på kvällen. Nu är jag ensam hemma. Bror har åkt hem till pappa och mamma kommer hem på lördag natt/söndag. Så skönt att vara lite ensam hemma.
Blev hel nöjd med mitt paket från H&M, ringarna var dock lite förstora, men funkar.
Klännigen var snyggare på än på bild. Ska lägga upp bilder när jag orkar.

Nu ska jag i alla fall börja plugga.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0