Min fredag.

Min fredag var..nice. Om man ska beskriva det med ett ord. Började med att jag vaknade sjukt sent, så missade praktiken..inte så nice. Fixade och sprang bort till syrran, hämtade hennes värmespolar, som förövrigt gjorde mitt hår jätte fint igår^^
Sen kom Linnea med partyhumöret och shot till oss! As nice. Sen färga vi mitt hår, som blev jätte bra nu. Blev verkligen nöjd med håret, det fick en nyans av röd blandat med svart.
Jaja nog om mitt hår..sen började vi shota, dricka vin, dansa lite smått och sen bar det av till krogen.
En mycket rolig kväll helt enkelt :D

Tog lite bilder igår..(kvalitén på bilderna suger k*k; mobilbilder)


Jag lekte husmor..haha nej..hade värmespolar i håret, den här bjuder jag på ;)

    
Resultatet av färgningen, nice!                     Linnea vet hur det ska va, vin & shot!   


Resultatet, när jag fixat till det lite. Jag & SötLinnea

Tack för en underbart rolig kväll gummanY

Kommentarer
Postat av: Emelie Persson

Vad äre för typ av spolar då?! (:

2009-11-14 @ 16:16:09
URL: http://absolutpersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Värmespolar, de värms upp i en "hållare" typ^^ Jätte bra! Rullar bara upp håret och sätta på ett spänne:P

2009-11-14 @ 16:32:07
URL: http://sandyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0