Nu räcker det.

Nej nu har jag bestämt mig för att börja leva. Nu har jag fått nog. Nu ska jag bara göra sånt som gör mig lycklig. Jag kommer alltid in i såna där perioder när allt bara känns tråkigt och dåligt. Men det är därför det heter perioder.
Jag är ju en väldigt positiv och glad person annars. Nu ska jag leva och göra sånt som gör mig lycklig. Må bra helt enkelt.

Jag skiter fullständigt i vad alla andra tycker om mig och säger bakom min rygg. Bite me säger jag!
Nu är jag så trött på allt tjaffs. Nu ska jag undvika allt sånt. Eller ja inte undvika, men jag känner att jag pratat, hanterat och tänkt klart på det.
Finns ingen plats för sånt i mitt liv just nu. Hej då.

Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: pontus

efter regn kommer solsken

2009-11-01 @ 17:49:26
URL: http://candycanechildren.blogg.se/
Postat av: Sandy

Du har så rätt Pontus^^!

2009-11-01 @ 17:52:11
URL: http://sandyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0