Ny hårfärg igen?

Mitt ny färgade hår som jag inte ens haft i 2 veckor nu har börjat försvinna!! Massa Massa färg har tvättats? Blekts? Ramlat ur håret? Haha..ja jag har ingen aning om vad som hänt..det var ju permanent hårfärg jag köpte :P
Och inget billigt skitmärke(alla billiga hårfärger är ju inte skit dock)..hmm..var något av de större märkena.
Gillade ju verkligen hur det blev när jag färgat det, brun-lila. As coolt. Så eget liksom.
Nu är det bara...lila..och nu ser jag vissa ställen där färgen inte satt sig eller där Jossan missat ;)

Så får väl slänga i någon brun färg i håret till helgen. Kan ju inte gå med fläckigt lila hår heller ;)
Även om det nu inte är som någon annan har det! Haha ! Men det måste ju ändå vara snyggt också :)

Hittade en jätte fin färg jag skulle vilja ha just nu :) Men då måste jag gå till frisören om jag vill ha exakt likdant och det kostar ju flera hundra..det känner jag inte att jag vill lägga mina pengar på just nu!

Men here goes!

Mischa Barton, sjukt snyggt hår! Till studenten kanske, när håret växt lite.

Nu ska jag baka pizza! Mums! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0