Praktik.

Sitter på stadsmuseets bildarkiv och har praktik. Allt bara failar. Scannern vill inte samarbeta med mig så jag kan  inte scanna in de bilder jag fått i uppgift att fixa till. Körigt.
Hann bara scanna in 1 av de ca.10 bilderna jag skulle fixa till. Inte okej :o

Jag blev lite försenad imorse, men inte allt för mycket. När jag kommer hit är inte ens min handledare här. Men det gör inget, för jag fick uppgifter ändå :) Dom är så trevliga här.
På toppen av det har jag lyckats bli förskyld på vägen hit..jag cyklar..och när jag cyklar blir jag jämt så varm så jag öppnar alltid jackan. Vilket inte var så lyckat idag..eftersom det bara blev iskallt då! Så vad väljer man..att frysa eller att svettas? Bra fråga. Jag valde iaf att frysa lite.

Jag är så nojig nu och är säker på att jag kommer få svininfluensan. Men jag förstår inte varför jag egentligen oroar mig. Det är ju typ som en vanlig influensa..?
Mamma går iaf hemma och hostar och är sjuk.
Smitta mig inte, har inte tid att bli sjuk. Haha.

Nu ska jag försöka mig på scannern igen. Wish me good luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0