Så otroligt trött i huvudet.

Jag vet inte..jag är bara så fysiskt och psykiskt trött i kroppen och huvudet. Kan bero på att det är kallare ute, alla går omkring och blir sjuka och det blir bara mörkare ute. Det är så otroligt mysigt men samtidigt så deprimerande på något sätt när det snöar. 
Men innerst inne älskar jag snön..den första snön kom idag :) 

Jag hälsade på Pappa förut. Det var nice. Fin lägenhet har dom skaffat. 

Jag ska lägga mig tidigt idag. Fick dricka energidryck på praktiken för att inte somna. Jag har ont i magen och känner mig helt hängig. 
Jag måste fixa tid till vårdcentralen till S.I-spruta. Jag är tydligen i riskgruppen! O_O Eftersom jag har astma, kan det vara farligt om jag blir sjuk. Nej då. Det löser sig.

                                    Nu ska jag göra annat. Hej på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0