Sjuk, bullar & mys.

Igår och idag har jag varit hemma. Var sjuk igår, lite feber, huvudvärk och ont i halsen :/ Inte okej.
Började komma redan förra veckan..i torsdags, mamma var sjuk så tror hon smittade mig lite. Sen försvann det helt och kom tillbaka i söndags kväll.
Nej, ska inte gnälla.

Har inte skrivit nåt på flera dagar nu. Inte haft motivationen eller tiden till att göra det. Sorry guys. 
Nu är jag så gott som frisk i alla fall och sitter i min säng med datorn :)

Hela helgen har varit ganska nice. I fredags var det utgång med Linnea och Elin. Sjukt kul! 
Förutom några mindre tråkigheter..önskar bara att det inte var som det är! Inte kul när man känner sig hatad. Men men..vad ska jag göra? Jag försökte vara trevlig och inte meningen att tjafsa med dig. Förlåt(<3)! 
Det var synd att Jossan inte kunde följa med, hade var ett Stort plus. Men hoppas hon mår bättre nu:)<3

Praktiken börjar gå mycket bättre nu, alla är så otroligt trevliga och pratglada^^ Älskar't!
Jag måste komma på ett eget projekt som jag ska dokumentera till stadsmuseets bildarkiv!(Fatta mina bilder och Mitt Namn kommer finnas i deras arkiv..tänk om 50år när man kollar tillbaka och ser ens egna namn på bilderna:D! )

I söndags var jag hos L och hälsade på. Stackarn hade varit sjuk hela veckan :/ Men det var trevligt:) Såg lite film och så.
Igår var jag hemma och vilade hela dagen, pluggade lite svenska. Som skulle varit inne idag :o Panik! 
Sen bakade jag kanelbullar. Nu har vi frysen full med bullar! Mums!



Nu ska jag se The Hills, äta bullar och dricka PowerKing ;) Hörs sen! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0