Tisdag.

Idag är det tisdag. Har inte skrivit så mycket den senaste veckan. Men vill inte skriva massa tråkiga inlägg om hur trött och seg och tråkigt allt känns just nu. Men nu börjar skolan bli bättre. Har jobbat på idag också :) Riktigt bra.
Man känner sig så stolt när man varit bland de duktigaste när skoldagen är över.
Den som jobbat på bäst.

Jag märker när jag är stressad, mitt rum ser ut som hej kom och hjälp mig! Jätte stökigt. Jag har alltid varit något av ett städfreak och tycker det är jätte jobbigt när det är stökigt. Jag minns till och med en gång när jag var tillsammans med Love, jag började städa hans rum en gång när jag kom dit. Jag klarade inte av det. Haha!

Helgen ska bli rolig. Planerar att gå ut med Linnea, Johan och Robin. Linnea ville shota innan, så vi går nog till Deli innan. Sjuuukt kul :D

Nu väntar jag på Jossan :) Ska pigga upp min SötJossan! Är så otroligt glad att jag har henne i mitt liv. Alla mina vänner som alltid ställer upp är helt underbara.
Finns tre stycken i mitt liv just nu, eller har funnits där länge nu. Vet inte vad jag skulle göra utan er, vet inte vad jag skulle göra om det hände er något. Helt sjukt. Ni betyder så otroligt mycket och jag kanske inte säger det så ofta. Men älskar er verkligen mina underbara vänner

Tack för allt J, L och O. Ni är bäst!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0