Bite me bitches!

Jag är så trött på att det aldrig tar slut. Väx upp för fan. Vad håller du på med egentligen? Lägg ner.
Nu har du tappat min respekt helt. Grattis.
Jag tycker bara det är så genomskinligt och patetiskt. Det är bara så roligt. Haha.

Nu är det höst, det syns och känns verkligen ute. Jag var bara tvungen att ta lite kort på träden utanför mitt fönster. Såå gula och fina. 

                                                               
                               
                              träd1träd2träd3                                                          
                                                                       

Imorgon ska jag till en privat tandläkare och kolla min framtand. Dom kanske hinner hjälpa mig innan jag fyller 20 så jag slipper betala :) Man kan ju hoppas.
                Sen ska jag till syster och äta mat och ha en myskväll med Isabelle. Gu va mysigt!

     Nu ska jag äta frukost och duscha/fixa mig.
Hej svejs! ♥



Kommentarer
Postat av: Sissi

fina bilder :)

2009-10-27 @ 10:03:11
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Sandy

Tack så mycket :)

2009-10-27 @ 10:21:24
URL: http://sandyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0