I wanna go bad with you..

Idag har syster, Isabelle och Benjamin varit hos oss :) Vi käkade mat och tog en sväng förbi centrum. Mamma hitta en jätte snygg klänning som hon tyckte var min stil, så rätt hon hade! Var jätte söt på. Så hon ska köpa den till mig imorgon, när hon fått lön :DD

Jag hittade massa fint på H&M och Kappahl också! Smycken kommer jag nog köpa på Kappahl, dom har en ny collection just nu, Vintage stories heter den :) Massa fina smycken och håraccesoarer(stavning?)
Hittade ett par fina och praktiska skor på H&M som jag ska köpa tror jag. Vanliga men ändå snyggare, 249kr bara!

                                         Bild på klänningen kommer imorgon btw.

Jag och Isabelle myste på mitt rum förut, hon älskar att bli fotad. Måste hon fått från moster sin;)
Vi satt i min säng och så tog jag kort på henne. Jag fick aldrig lägga ifrån mig kameran, hon bara sa "mer".

                                                          Hon skrattar tydligen!

                                                              

                                                              Villkorslös kärlek!
                                                           



Tittade nyss på One Tree Hill :) BraBraBra! Nu är det Gossip Girl, ännu Bättre!! 

Helgen har varit väldigt upp och ner..fredagen var totalt FAIL, men allt är bättre just nu. Jag kan fokusera på mig själv och jobba på med skolan :)
Igår för första lördagen på länge som jag bara tog det lugnt och hade en mysig hemmakväll. Kändes riktigt bra om jag ska vara ärlig. Tror inte jag ska festa så mycket framöver, kan vara mer hälsosamt ;)
Men nästa helg, då äre fest för då är det Halloween!

                                               Nu ska jag äta något. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0