Drömma går ju..

Har hittat min 20års-födelsedags-klänning! Helt underbart snygg och inte som någon annan jag har, älskar den! Dock kostar den 639kr, men vad gör man inte när man fyller 20? ;)
Den kommer bli min, det har jag bestämt. Tryck Här för att se klänningen!


Jag sitter och kolla kläder på Nelly , har redan hittat kläder, smycken och skor för typ 2000kr som jag vill ha! Man får skaffa sig ett jobb så man har råd med allt.

Jag måste köpa en ny klänning till julafton, nyår och min födelsedag :) Sen ska jag ha en ny klänning varje dag på studentveckan ! Haha! Mycket det blir!

Har hittat ett par äckligt snygga skor på dinsko också!! Men dom kostar sorgligt nog 599kr, funderar ändå på att köpa dom. To die for som man brukar säga! ;)

Tryck här för att se skorna.


Nu ska jag fortsätta drömma om alla kläder och skor jag vill köpa..

                                                    Ha en bra helg, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0