God morgon?

God morgon eller inte så God morgon..jag är sjukt trött! Somnade runt kl.1.40 igår!
Love "Smsarn" Bergenheim's fel, bara för att du jobbar sent O_O fy skäms! Så mycket hets alltså haha.

Jag vaknade 1 timma innan jag satt alarm, mamma lilla var ju tvungen att väcka mig innan hon åkte till jobbet, bara för att fråga om jag kommer upp själv sen!! >_< Ja, så jag kunde ju inte somna om sen. Härligt.
Men ja var väl bättre det än att jag inte kommit upp sen.

Ska vara hos tandläkaren kl.9. Hoppas jag hittar ingången. Jag ska till Thea Tandvård, den vid Otten :)
Får se vad dom säger om tanden där då.

Aja nu ska jag äta frukost och fräscha till mig lite ;)

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0