Hur yr är man egentligen?

Haha! Har försök logga in på min blogg hela dagen nu. Men inte skrivit rätt lösenord, har säkert försökt kanske 5-6ggr! Jisses..nu testa jag igen..och så kom jag in. Men samma lösenordet jag testat flera gånger innan. Är man yr idag eller vad? ^^

Igår vaknade jag waaaaay för tidigt för att vara på ett lov. Jag gick upp vid kl.8 för att följa med Mamma, Malin och lilla Benji till City Gross och Maxi :) Var trevligt.
Sen åkte jag hem och sov. Sen på kvällen var jag med Bögen(Du vet vem du är) haha. Kom hem liite försent igår så nu är jag jätte seg.

Men det är skönt. Första dagen på lovet som jag kan slappna av på riktigt :) Ibland är det skönt att bara inte göra någonting.

Såå sjukt pepp på imorgon^_^ Bara det inte blir massa tjaffs som jag är rädd att det kommer bli..
                                                  
                                                 Nu blir det
The Hills avsnitt:)

                                                               Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, jag lovar, jag ska försöka göra allt för att det inte ska blir tjaffs! för det är inte ok för en dag som denna! vi måste kunna gå ut någon gång utan sånt ;) puss!

2009-10-30 @ 05:54:34
URL: http://josefineekstedt.webblogg.se/
Postat av: Sandy

Haha bra där Jossan^^ Vi får helt enkelt bestämma här och nu att Inget ska komma ivägen för en rolig kväll för oss!:D<3

2009-10-30 @ 09:49:39
URL: http://sandyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0