Igår myste..

Igår mystes det hos pojken min:) Jag kan laga mat jag vet..ska minsann lära dig också. Maten blev som sagt god och mättande. Mina s.ka muffins blev ännu godare(tyckte i alla fall jag).
Idag var jag så klantig att jag försov mig, som vanligt. Inte okej. Men men inte hela världen!

Idag ska jag nog plugga lite rester och laga tacos till familjen. Imorgon blir det att träffa söta Jossan. Som jag även satt en länk på, till höger, dääääääääääär------------------> typ.
Så kolla in hennes blogg!

Jag börjar planera nu..snart är det Halloween, kommer inte hända ett piss eftersom man kommer vara pank som en kyrkråtta. (Värt det dock) Sen nästa månad ska jag köpa lite nya kläder, handla Jossans present som jag redan vet vad det ska bli. Juste måste fixa Olivias försenade present också! I december blir det festa och fira Jossan. Jisses! Kom precis på att nästa månad (november) måste jag ju köpa julklappar! :O Snart jul ju. Mys.

Sen i januari fyller jag år, hela 20 år! Så jävla rätt! Skönt att kunna handla på systemet själv sen, skönt som fan. Jag planerar att ha en jätte fin middag för mina tjejer då och sen kombinera det med ett home-party(en kvinna från en sexbutik kommer hem till dig och visar upp massa sexleksaker, som man självklart får beställa/köpa då). Varit på två sådana, min syster har hållt i båda, verkligen jätte roligt. Ska nog bjuda alla tjejer i klassen :) Sen typ gå på krogen på kvällen och alla pojkvänner/killkompisar får följa med självklart.
Haha nu lät det som om jag har massa pojkvänner, menade mer kompisars pojkvänner och så min då.


                                                          Mina sköna mystofflor!

                                                                                                                               
                                                                                             

                                                 Nu ska jag göra annat, Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag väntar med stor spänning på min present :D

2009-10-21 @ 19:23:08
Postat av: Stora syster

Jag o Hanna vill också komma på party ju, du får ju alltid komma på mina.. ;)

2009-10-21 @ 21:56:54
Postat av: Andreas

Massa mys blev det;) idag med:)

Maten var sjukt god:) även muffinsarna som ja hade med mig till jobbet idag:p

2009-10-21 @ 23:04:14
Postat av: Sandra

Haha Olivia, den kommer! ;)

Syster..ni kan väl också få komma;P

Andreas..Nu kommentera du:D Ja det var det, speciellt när du var tvungen att gå;( Bra där!!

2009-10-22 @ 08:03:30
URL: http://sandyf.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haha ser fram emot min present :D

Ja, jag kom också på att man måste handla julklappar för novermberpengen :o shit, mycket det blir :D inga pengar över.. :(

2009-10-22 @ 17:19:32
URL: http://josefineekstedt.webblogg.se/
Postat av: Sandy

haha ja^^ något jag tror att du vill ha;)

Jaa! Vi kommer inte ha några pengar förens på nyår Jossan xD

2009-10-22 @ 17:58:20
URL: http://sandyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0