Lite allmänt..

Känner hur oaktiv jag varit! Jag som bestämt mig för ett inlägg per dag, minst!

Helgen var helt okej. Krogen i både fredags och lördags. Jag som inte skulle gått ut alls! Haha så kan det gå!
Fredagen var jätte bra, men lördagen ja. Vad ska man säga, började jätte bra men dog lite på slutet. Alltid massa tjaffs men men det är uträtt och pratat nog om.
Nu ger jag det en sista chans.

I söndags träffade jag Ante, vi behövde prata lite. Så vi gjorde det och allt gick bra. För att göra historian kort så är vi tsm igen :) Ganska otippat va? Men ändå inte!

Haha jag känner att det är dags att färga håret eller köpa nytt löshår, såg ju nu vilken skillnad det är på det! :O Men jag gillar't ändå! Känns som jag bara vill ändra på mitt utseende massa. Som vanligt, så typiskt mig att tröttna på mitt hår. Haha är förvånad att jag hållt mig till mitt blonda(naturliga) hår så pass länge som ett helt år!! Rekord!
Men nu till hösten och vintern ska jag nog färga det mörkare, känns mer passande och fräschare. Ska be Jossan om hjälp med det när jag fått pengar igen tänkte jag :)

Jag är bara så slut i huvudet just nu..den här perioden har varit stressande och jobbig. Ibland vet man inte vart man ska ta vägen. Så är det, bara att bita ihop och kämpa!

Igår flyttade Ante, han flyttade in i sin egna lägenhet som han delar med Martin. Tror det kommer bli jätte fint där. Han är så duktig, har byggt en bar och grejer! Vet vi ju vart det är fest varje helg sen ;) haha

Nej jag måste träffa Jossan nån dag nu känner jag, för länge sen!


Puss och hej på er<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jaa Sandy! Vi måste träffas någon dag! Åhh jag tycker det är så kul att du å ante är tillsammans igen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

puss <3

2009-10-20 @ 17:13:40
URL: http://josefineekstedt.webblogg.se/
Postat av: Sandy

Haha Söt du är gumman!^^ Tycker jag med! Guh va många smilegubbar det blev där;D Puss<3

2009-10-20 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0