Lördag Lördag Lördag..

dagen efter..alltid lika trött och seg i huvudet! Det måste vara alkoholen som spökar!

En helt klart lyckad kväll igår :) Började med vindrickande hos Hannsi, sen Otten. Mötte verkligen sjukt många jag kände igår, människor jag inte sett på kanske 5år! Galet kul!
Ganska full och mycket dans, kan inte bli bättre !

Lite bilder från igår...
Före...Efter..

 Jag och syster!


Älskar min klänning!   Sarita var med,vi på Otten


Det får räcka med bilder från igår. Tack för en rolig kväll och Grattis igen syster ryster:)

Nu ska jag äta mat, sjukt hungrig!!

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Elin pelin

WOHOO! första kommentaren då! ;D

(jag kommer bli sjukt poppis när du blir nomonerad i bloggawards som årets blogg nästa år!)

2009-10-18 @ 00:56:21
Postat av: Sandy

haha inte första kommentaren, Jossan var först;D Men tack ändå elin!<3 HAHA lätt att jag ska va nominerad då;)

2009-10-18 @ 03:44:19
URL: http://sandyf.blogg.se/
Postat av: josef

hörre du sandra fagerkuk!

2009-10-18 @ 13:29:41
Postat av: Sandra

Haha rolig kommentar då! Man kan ju gissa vem som skrev det där x)

2009-10-20 @ 09:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0