Ny design?

Jag vill verkligen fixa iordning min blogg design. Den är så otroligt ful och tråkig just nu. Alla andra har så fina personliga designer. Men jag har ingen aning om hur man gör..tur är så har Jossan lovat mig att hjälpa mig! Räddare i nöden! ;)

Jag önskar jag hade Photoshop på den här datorn så jag kunde fixa till mina bilder, så tråkigt när man inte ens kan redigera dom.

Fick ett sms från Hannsi förut, hon ville ha sällskap på stan. Synd att man inte får pengar förens på fredag, men länge sen jag umgicks med syster. Så ska bli kul ändå och roligt ändå, kan jag spana lite tills på fredag :)

Ska bli så roligt på fredag. Jossan och jag kommer få en toppen dag (var det bara jag eller lät det äckligt glatt att säga "toppen dag"?) Haha. Massa roliga planer. Ska inviga min klänning då också :) Niiice!
En riktig tjejdag.

                                        Hörs senare kanske. Puss på alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0