Sjukt hungrig!

Sitter och väntar på Ante, jag döööööör! Är så sjukt hungrig och Jag har bestämt att vi ska laga mat hemma hos honom. Måste ju inviga hans kök ;) (Jag tar självklart med mig mat dit) 
Har bakat kladdkake-muffins som jag tänkt överraska honom med. Såå goda!

Imorgon är det praktik, det är skönt. Men inte att ta sig dit och hem dock. Motivationen att cykla dit kl.8 på morgonen finns ju inte riktigt, men vad gör man! Juste! Måste fixa lunchlåda också. 

Verkar löst sig så jag och Jossan kan åka på studentkryssningen ändå !! Snäll bror man har som sparat en hytt åt oss! Lovely! Kommer bli lätt värt en månad utan några pengar,mina pengar kommer vara slut samma dag som de kommer in på kontot. Men men ska bli så sjuuukt kul! Längtar!

Nu ska jag gå och äta på min arm eller nåt..haha!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0