Snorigt värre..

SnorSnorSnorSnor..så har min dag börjat. Förskyld eller börjar bli. Inte okej!
Varit hemma idag, man vill ju inte vara sjuk på lovet. Har massa plugg att komma ikapp med och sen är det ju Halloween till helgen. :) Ska ut med tjejerna..eller ja Linnea och (kanske) Sofi än sålänge. Men tänkte att jag skulle lura med mig Olivia och Jossan med^^

Alla tjejer har ju inte gått ut tillsammans än! Shame on you! 

                                                                       Ge mig henne hår!!
                                                                    

Idag ska jag till min pojke och festa lite eller i alla fall umgås, vara social. Får se om jag pallar krogen idag alltså, så seg i hela kroppen och huvudet. Jess, Linda och deras kompis Sara kanske skulle med också :) Så kul det skulle vara, länge sen vi festa!

Imorgon ska jag följa med Andreas, Martin och Nathalie till Ikea :) Sen ska vi baka cupcakes och bullar, sen blir det myskväll och film :)

Nu ska jag ta ett varmt bad och sen baka lite tror jag:D


                                                                         Puss och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0