Stress..stress..

Klockan är 08.16. Har knappt hunnit bli ljust ute, sjukt trött i huvudet är man. Vill bara somna om.
Ska vara hos tandläkaren kl.9, bra att man bor typ 5 min ifrån.

Igår blev det tacos, jag lurade med mig Ante hem. Pojken måste ju äta!! :O Haha!
Som sagt jag är ganska trött. Idag är det praktik som vanligt. Får se vad för segt som händer eller inte händer idag. Kanske ska träffa Jossan med :)

Imorgon kanske jag ska träffa Jess också, var alldeless för länge sen, tror inte det blir nåt krogen iaf. Skulle faktist vara skönt med en festfri helg. På lördag blir det filmkväll i Antes och Martins lägenhet och på söndag blir det linköping, Ikea :)

Sen är det LOV hela veckan :D As skönt! Är dock lite stressad för jag vet inte hur jag ska göra med mitt ig i Naturkunskap än! Måste kompleteras innan/på lovet som jag förstått det! Har 3 prov att kompletera i det! Stress!Stress!Stress!!

Nej nu måste jag skynda mig på, ska ju åka om mindre än 30min!

Puss och hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0