Torsdag...

Ja, tandläkaren gick ju sådär imorse. Men nu känns det bättre. Hann bara cykla till praktiken (i regn) för att vända igen. Min handledare var i linköping. Så jag tog egna intiativ och fotade lite, det tog ca.40min sen kunde jag åka hem. Sprang förbi skolan och snodde(lånade) en kamera också :)
Min mentor är bra, han är den bästa jag haft hittills. Han sa innan jag gick(eftersom jag är borta så mycket), "Vi kan ju sätta oss ner nån gång om du vill om det är något du behöver stöttas med". Alltså om jag behöver prata och hjälp med skolan. Matsa alltså för härlig!

Skulle kanske varit med söt Jossan, men hon mådde inge bra<3 Nån annan dag! Det gick upp för mig på riktigt idag att det är lov nästa vecka!! Kan jag behöva kan jag lova!

Nu sitter jag på Antes dator medans han jobbar på baren. Lyssnar på Asta Kask på hög musik<3 och "pluggar". Nej men jobbar på mitt projektarbete. 
                                       
                                             Som jag även efterlyser 7 kvinnliga modeller till!!

                                                                            

                                                                 Nej vad kissnödig jag är!



                                                                   Puss och hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag är väl rätt kvinnlig, kan ju vara din modell om du vill :D

2009-10-22 @ 18:50:45
URL: http://josefineekstedt.webblogg.se/
Postat av: Sandy

Ja, jag har redan räknat med dig Jossan;)

2009-10-22 @ 19:47:02
URL: http://sandyf.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag är med IN! :D

2009-10-22 @ 20:55:06
Postat av: Anonym

Om du vill ha med mig alltså :)

2009-10-22 @ 20:55:25
Postat av: Sandy

Klart du får va med Olivia :) Jag hade tänkt fråga dig^^

2009-10-23 @ 09:45:35
URL: http://sandyf.blogg.se/
Postat av: Stora syster (M)

Säg till om du behöver mer folk..

2009-10-23 @ 19:12:50
Postat av: Sandy

Vill du vara model syster? :D

2009-10-23 @ 21:19:05
URL: http://sandyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0