11 april-10


Ante och jag åkte till deras familjs land. Hans familj var där också
Jätte lugnt och skönt där ute..


Ante meckar med bilen..ovanligt?..inte direkt! ;)


Andreas


Antes bror lekte lite


Sen lekte Ante lite..lättroad? ;)


Klätterapan Andreas!


Dääär jaa!


Så fint det är när blommorna och humlorna börjar komma..




Hade flera jätte fina bilder på lilla Nova..Mattes tjejs dotter..helt underbart söt..men tänker inte lägga upp bilder utan att fråga..hon kanske inte tycker det är okej att jag lägger upp det på min blogg liksom =)

Nu ska jag försöka bli frisk tills imorgon, då jag varit sjuk hela lovet..helt sjukt! Både jag och Ante haha!

Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0