Att redigera eller inte..det är frågan!

Har tänkt väldigt mycket på det här med att redigera bilder..jag läser ju media och där får vi lära oss photoshop, ingår liksom i betygen. Men! Jag gillar inte de som sitter och redigerar söönder sina bilder och "snyggar" till sig o.s.v. Det känns bara så jäkla löjligt!

Jag själv har inte redigerat på vääldigt länge, dock så om jag redigerar bilder så är det inte för att "smala" till någon bild på mig själv eller ta bort finnar eller så vidare..jag kan ändra på ljuset lite eller göra bilden skarpare och det tycker jag är helt okej sålänge som man inte överdriver. Sägs ju mycket att Kissie redigerar sina bilder och "smalar" till sig själv. Tycker jag inte är okej, men jag kan ju inte säga något eftersom jag inte vet om hon faktist gör det. finns ju inga bevis..

Men jag vet iaf att om jag hade så många läsare så skulle jag föregå med ett gott exempel och speciellt till alla småtjejer som läser den..jag skulle inte klanka ner på de som är "tjocka" som hon nu säger sig hata så mycket. Alla ser vi olika ut och det är såååååå jäkla fel av alla tidning där ute i världen som verkligen redigerar alla kändisar "perfekta"..Alla får ju för sig att man ska se ut så och att alla är så jäkla perfekta. Det finns INGEN som är perfekt. Alla är perfekta på sitt egna vis =) Kan man bara inte visa hur man ser ut på riktigt? Någon som håller med mig..?

Här är några exempel på hur redigerade bilder kan vara...



En av de "Desperata Hemmafruarna" ;) ser tydligt i ansiktet och på handen hur redigerad bilden är


Här ser man verkligen hur bilden är redigerad..jisses alltså!


Låter bilden tala för sig själv..såhär ser Madonna ut på riktigt..

Natti!


Kommentarer
Postat av: buy essay

Now I know why all stars look amazing on the photos. It's because they are all edited by someone.

2011-12-13 @ 14:59:17
URL: http://custom-essay.ws/buy-essay.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0