Bästa vänner.

De är konstigt det där med bästa vänner..man öppnar sig för dom, berättar allt och lägger sjukt massa energi och kärlek på den personen..för det är den värd. Men man får vara lite försiktig med bästa vänner..det kan komma att bli dom som sviker dig bäst. Eftersom de känner dig bäst, vet hur du egentligen är, vad som är känsligt och så..ja låter inte så logiskt just nu..men vad jag försöker säga är..

Det är Alltid "den bästaste vännen" som lyckas såra dig mest..jag har förlorat såå många bra vänner de senaste åren..eller ja..de visade sig ju inte vara så bra i slutändad. En bästa vän ska inte lyssna på skvaller och rykten. Den ska komma till mig och fråga hur det ligger till innan den börjar anklaga. Och en bästa vän ska inte börja flörta med killen som du gillar..en bästa vän ska inte ta en för givet och en bästa vän ska alltid vara där. Inte när det passar den.

Jag kan nästa med 99% säkerhet säga att jag bara har och haft en sådan vän. Vi har aldrig bråkat, hon stöttar mig i allt, hon frågar hur jag mår ibland och vill mitt bästa. Hon har och vad jag tror skulle Aldrig tro på skitsnack om mig eller prata det om mig..jag blev lite nostalgisk just nu. Satt och kollade på gamla bilder på gamla vänner..

Jag skulle inte säga att jag saknar dom..för det tog så jäkla mycket utav mig att vara vän med några av dom.
Men det är väl klart..man saknar väl hur sjukt bekväm och roligt man hade det tillsammans. Det är väl därför jag är så glad att jag har Andreas..han får mig alltid att må bra och gör mig så sjukt lycklig. Och han kräver inget av mig hela tiden..jag vet att han alltid kommer vara med mig♥


Förövrigt så är jag fortfarande sjukt idag..blev väckt av att Ante gick upp och åkte till jobbet runt halv 7 och har inte somnat om än!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0