Det där med träning..

Nu har jag kommit in i en såndär bra period. Jag känner mig inspirerad att börja träna och äta nyttigare..komma i form inför studenten!

Den här veckan bestämde jag mig för att bara köra..och jag har fått igång Ante nu också..så nu kör vi båda. Ingen skräpmat, inget godis, chips eller läsk. Igår tränade vi, typ styrketräning..känner av det idag kan jag lova haha! Lite ont här och var =) Men det är en skön hänsla..för då vet jag att det hjälpt ;)

Idag ska vi ta en långpromenad runt stan =) ska bli så skönt och mysigt i detta varma väder. Sen har jag ätit en bra och ordentlig frukost idag, sen nu till lunch käkar jag keso,tonfisk och rödlök! Gott och nyttigt!

Har ett mål att komma i min lite för tighta studentklänning på mitt utspring =) Håller tummarna!

Såhär ser mina mål för den här veckan ut:
(överstrycket så har jag gjort det)

Igår- Träna hemma, lite styrka.
Idag(onsdag)- Långpromenad

Imorgon- lite styrka igen och kanske en liten promenad i skogen.
Fredag- Låna syrrans zumba och köra ett pass hemma.
Lördag-vila.
Söndag- Långpromenad/ev. joggingrunda i skogen.

Får se om jag har viljan och orken att lyckas haha!

Nu måste jag göra mig iordning..ska gå till skolan om ca.10min!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0