Lite vårshopping ♥

Nya hageby centrum hade ju premiär i förra veckan =) Gick dit med Mamma i söndags för första gången.

Hittade lite nya kläder. Två nya linnen, 19kr st bara så fick bli en gul och en grå till sommaren =) Ser bättre ut på än på bilden. Men såå värt! ♥





Hittade en marin inspirerad klänning, jätte fin till sommaren den är dock mörkblå inte svart som den ser ut på bilden, riktigt skön är den! Kostade ynka 150kr!


Var och handlade lite med mammi igår med, hon köpte ett par jätte söta hårspännen
små hjärtan på =)


Fick ett jätte fint armband av kusin också =)

Hittade även ett as fint silverfärgat, typ flätat armband på Glitter som jag ångrar att jag inte tog =) Men men..fick ju så mycket annat fint! Har även hittat ett par skor till studenten, jätte fina och inte så farligt dyra, 229kr tror jag de kostar =) Svarta är dom dock, men det gör inget, köper hellre ett par svarta skor som jag kan använda efter studenten, än ett par skor som är vita men som jag aldrig kommer använda efter studenten =P

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0