Tiden som gått i bilder; Del 1

Blir lättast att visa vad som hänt på sistonde genom bilder..börjar med ett inlägg från Finland. Jag, mamma och Ante åkte över en helg och hälsade på släkt :)  Den 19e mars åkte vi..


Båtresan dit..börjar ladda med "sex on the beach"

Båtresan dit..jag och mamma

Finland..morfars grav, ganska igensnöad tyvärr =/

Finland..Lieto, där mestadels av släkten bor

Finland..Mormor

Hos moster..Mamma, Ante och kusin Mia äter middag

Hos moster..Moster och jag

Hos moster..SnyggAnte

Hos moster..liten pussbild på oss ;)

Hos moster...vi bada jacuzzi i snö och regn..as skönt!

Finland..båten hem =/

Båtresan hem..när vi åt mat

Nej nu får jag inte sitta vid datorn längre för min lilla pojkvän..hans dator..han blir lite tjurig ;)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0