Stora killen ? ♥

Älskling fyllde år i tisdags =) Han fyllde hela 20 år! Är han stor på riktigt nu kanske? haha nja..ibland undrar jag. Han är så knäpp ibland..som igår t.ex. låg vi i sängen och helt plötsligt säger han.. "Älskling..vill du veta en sak?.. Jag älskar dig sjuuukt mycket" ♥
Sådär säger han ganska ofta och det är så gulligt =) Eller som när vi åker bil och det är as töntig låt på..så sitter han och slår med handen i luften och diggar jätte överdrivet mycket med huvudet.. Jag bara tittar på honom och frågar "vad har jag för pojkvän egentligen?!" så börjar vi båda asgarva!

 
Titta vilken duktig och snygg karl jag har som hjälper till att laga mat ;)

Så underbar är han ibland..nej förressten..Hela Jäkla Tiden! Svårt att hålla med i jämna steg ju^^
Han fick iallafall lite olika små saker av mig =)  En blästermaskin till bilen och ett presentkort till blästermedlet, en korg med 4 olika likörer, en drinkbok och ett par speciella skedar som man ska ha och blanda/dricka drinkar ur =)
Ett kniv-set(han äger ju inga köksknivar!), en aftershave-lotion, ett hylsnyckelsats-set..tror det var allt hittills.
Sen på fredag ska jag laga planka till honom som födelsedags middag och så ska han få en annan sak..men inte förrens på fredag!

Vi firar ju 3 månader då också..egentligen så är det ju mer än 3 månader..men eftersom det var som det var i början så räknar vi om från det här året =)

Benjamin var är i helgen, lockarna beövde klippas =)


Före


Medans, någon som inte tyckte om att bli klippt, stackars liten =/


Efter, så söt^^ ser ut som en liten gubbe ju!

Nu ska jag vänta på att min stora kille kommer hem så att vi kan kramas och åka handla inför imorgon, för imorgon ska vi ha födelsedags fest för Andreas =)
Hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0