Zoooombie!!

Känner mig fan som en zombie, helt död alltså haha! Hade tänkte gå upp kl.7 för att plugga lite till nationella engelska,skriftligt. Men kom verkligen inte upp..provet är kl.10..men känns som om jag ska typ dööö av trötthet! Somnade inte så jätte sent egentligen, runt kl.1 inatt. Kanske verkar vara typ ingen sömn..men jag har vaknat med mindre sömn..måånga gånger haha! Aja..ska väl plugga vidare nu.

Så därför bjuder jag på lite bilder från i tisdags =)


Någon älskar choklad haha


Söta Isabelle


Oj vad arga vi var här!


Syskon mys!


Edit: Kom på att vi Ante köpte cappuccino-pulver till mig igårkväll, mmmums med Daimsmak! Nu häller vi i oss ;)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: college essays

When people have sister or brother they are not so selfish.

2011-12-13 @ 15:00:51
URL: http://customcollegeessays.com/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0