Ben and Jerry..

Är hos Ante idag. Chockande va! Inte speciellt va ;)
Varit så kallt idag så har varit inne hela dagen typ.

Lagade en jätte god kyckling gryta med bacon, morötter, lök, kryddor, kokosmjölk och så kyckling såklart :)
Kul att laga egen mat och exprimentera lite..bacon var överraskande gott till grytan! Mumma!

På onsdag ska jag hälsa på Ira och lilla Sara, för så länge sedan..för länge sen! Sen på torsdag ska jag vara barnvakt åt lilla Isabelle som åkt på lgoninflammation (igen) medans Malin och Benjamin är på babymassage! Mysigt ska vi i alla falla ha det, Isabelle och jag :)

Har övertalat Ante att vi ska gå till centrum (som ligger två minuter bort) och köpa glass^^hihi så sugen på det! Och inte vilken glass som helst..Ben and Jerry, den där dyra klassen men som alla sagt är så otroliga goda. Så det är på tiden att vi testar det tycker jag  :)  Men jag kommer ha sån beslutsångest..finns ju så många goda smaker att välja på och jag suger på att bestämma mig när jag har för många allternativ.

Nån av  dessa kanske..?







mmmm...gott det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0