Bullar..bullar..köttbullar!

Okej, nej jag sitter inte och äter massa bullar. Jag sitter och väntar på att kusinen ska komma hem nån gång..gärna idag haha! Så seeg.
Jag har precis ätit upp dom sista köttbullarna från igår. Mumma!

Jag var med L igår. Vi möttes i centrum och köpte lite mat, sen gick vi hem till mig och chillade framför tvn. Haha han somnade till och med..inte ok hörrö..haha vad är det med killar att somna när de är med mig?
Ante gör det hela tiden..är jag verkligen så tråkig att umgås med? ;) Haha nevars..jag är ju as rolig!


I alla fall.. sen så lagade vi lite god mat och såg på film på tv och massa scrubs/family guy-avsnitt :) en trevlig kväll helt eneklt. Vi träffas så sällan nu för tiden. Har väl blivit lite så..synd egentligen. Jag har inte träffat mina vänner överhuvudtaget så mycket på sistonde. Man saknar dom ju lite. Dom är i alla fall underbara allihopa!

På fredag får vi pengar pengar pengar. Mamma och jag ska gå på stan och shoppa lite :) ska bli kul!

Nej nu ska jag smsa kusinen och fråga vart hon håller hus! Hade ju hunnit gå ut och fotat med Ronja förut..Irriterande!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0