Inatt.

Inatt hade jag en helt sjuk natt. Helt plötsligt börjar jag hosta innan jag skulle sova. Eftersom jag har astma så blir jag sjuk/förskyld hela tiden, speciellt nu på vintern.

Sen när jag skulle lägga mig i alla fall så kunde jag inte sova..jag hostade så mycket att jag inte kunde ligga ner, för då fick jag typ ingen luft. Jag tog astmamedicin men det hjälpte inte..
Innan jag skulle lägga mig fick jag jätte ont i ryggen..antagligen var det lungorna.
Sen låg jag i alla fall och inte kunde sova i 2-3timmar! Inte ok. Jag till och med väckte Ante som sov brevid mig med mina hostningar, och han sover väldigt tungt..kan putta på honom flera ggr utan att han ens reagerar!

Jag typ spydde upp massa slem..kändes som om jag typ hade svalt vatten i fel strupe. Kändes jätte konstigt.

Någon som vet vad det kan vara?

Har haft svår hosta förut men inte så att jag spyr slem sådär. Jätte skumt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0