Peace and Love 2010 here I come!


Vill bara tala om att jag idag fick reda på att jag fick jobbet som funktionär på P&L i sommar!
Helt galet kul ska det bli..jag och Linnea har båda sökt inom säkerhet, d.v.s (som hon skrev i mailet);
Insläpp entréer och camping
Scensäkerhet/dikesvakter
Bevakning (natt)
Inre och yttre säkerhet
Staket
Jour m.m.

Sen kommer det några bra band som jag ska försöka smita och titta på!
NOFX bl.a!

Vi får gratis inträde till festivalen, gratis camping och mat under alla sex dagar.
Kan det bli bättre? Tror inte det va!


Kommentarer
Postat av: pappa

Grattis till jobbet :)

2010-02-19 @ 08:13:21
Postat av: Linnéa

Du och jag Babyy!

2010-02-24 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0