Sköna fredag.

Sitter och väntar på min underbara Olivia. Vi ska till Hugo, nyktra, en snabbis och kolla på när Ian, Robin och Tarru försvarar kungsgård. Det är ölhävar/shot/o.s.v tävling mot Eber idag! Vi ska vinna..vi är ju kungsgårdare..vi är bäst;)

Nu spelar jag lite partymusik och äter chips(som mamma ovetande betalat) för att komma in i partyhumöret. Jag hatar egentligen att gå ut nykter..men fick två öl av Ante och sen kanske jag får köpa syrrans vodka som hon har;P Vi håller tummarna!

Nu ska jag byta om och dansa in partyhumöret haha!

See ya later babes!



Gammal bild från Hugo, Johan, Robin, Olivia, Jossan & Jag :)

Ps. Jag har precis blandat vodka med blådär/äpple juice..hade inget annat att blanda med haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0