Tapetklister..?

Blev precis livrädd när posten kom..lovar att hjärtat stanna för 1 sekund! Haha!
Sov hos Ante idag, har ju lov den här veckan, så himla skönt :)
Han fick ta hand om mig hela dagen igår medans jag låg och mådde dåligt och inte kunde röra på mig förens typ klockan sex på kvällen, inte ok. Ska nog ta det lugnt med festandet hädan efter :)

Kul var det i alla fall i helgen :) I fredags vann ju såklart Kungsgård hela maktkampen. Det var inte bara mot Eber vi körde, utan mot alla skolor!
Sen i lördags så söp jagmed Love, Sam och Olivia hos en jobbarkompis till dom =P Var kul men jag var så trött och mådde lite illa, så jag åkte hem och sov vid kl.23 redan.

Skulle göra gröt förut till frukost..ja det gick ju lite sådär..jag gjorde som det stod på paketet..men då blev det för mycket vatten, så jag fyllde på med havregryn..då blev det bara tapetklister typ! Haha så bara att slänga och börja om.. tillslut lyckades jag!

Jag har bestämt mig för att lite smått börja äta lite nyttigare..jag och Ante ska t.ex börja äta frukt istället för massa chips hela tiden..sätter sig ju..inte bra till studenten ;)
Nevars i små mägnder går det ju bra sådär ibland bara.

Men skulle det inte vara bra gott med en sånhär just nu?...


Bilden tagen från google

Appropå cupcakes och sånt så har jag börjat planera lite tills Ante fyller år..hihi nu blir Ante bra nyfiken tror jag! ;)   

Hörs senare,Puss!

Kommentarer
Postat av: Olivia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag bakade sådana idag! med rosa glassyr, och rosa strössel!!

2010-02-22 @ 21:16:16
Postat av: Sandy

Geee mig va;)

2010-02-22 @ 23:28:43
URL: http://sandyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0