Uppdate.

Alla har tjatat på mig att jag ska uppdatera bloggen. Har varken haft tiden eller orken..men nu ska jag försöka mig på det här igen!

På sistonde har hänt så mycket..blir så mycket att skriva i ett inlägg så ska senare lägga upp ett inlägg med hjälp av bilder för att sammafatta allt. Orkar dock inte just nu.

Borde plugga Historia just nu eftersom jag har prov imorgon. Men fick lite psykbryt nu haha! (Som man får ibland och det behövs fan i mig haha) Nej men skämt-åsido. Jag fick lite dåligt samvete just nu eftersom jag precis skickade hem Ante för att jag skulle plugga..men jag ångrade mig ganska direkt när han gått. Haha. Aja..

Nu har jag pratat ut och lite så med min söta Olivia..mår alltid bättre när jag pratat med dig! Du är guld värd!

Nu är jag trött..så vi hörs någon annan dag. Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: jaha, hahah tack så mycket! :)

2010-02-17 @ 14:37:26
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0