Stoltkänsla.

Dagens bästa, nej veckans bästa måste vara den här stoltkänslan som jag känner idag :)

Har varit i skolan i princip hela veckan(borta 1 dag). Har känt sån press på sistonde att jag måste hinna göra allt innan studenten, ta igen skolan(rester), hinna ta vara på tiden jag har kvar med mina kära klasskamrater och framför allt har jag funderat mycket på själva studenten. Jag kommer fasen inte ha råd! Har inte lyckats spara några pengar till studentveckan..det är 3 månader kvar och jag kommer bara kunna spara 2 månaders studiebidrag. Vilket blir..2000kr..lyckat! Hade velat ha minst 4000kr. Kommer ju behöva köpa dricka till hela veckan, vi kommer gå ut varje dag, äta ute, göra massa skoj..är det något jag inte vill göra så är det snåla på studentveckan!

Får väl hoppas att någon snäll person tappar 2000kr ute och man hittar dom? Haha..nevars..får väl kanske kolla om jag får låna av mamma eller nåt :) (..om det behövs)

Men i alla fall tillbaka till den där stoltkänslan jag pratade om. Jag känner att jag gjort ganska mycket idag. Kollar vilka rester jag har i historia & religion och pratat med lärarna, sen har jag äntligen satt igång med mitt projektarbete. Måste verkligen lägga på ett kol nu!
Jag känner att jag har flyt idag. Nu är det bara svenska, engelska och matte kvar. Men matten vet jag ju typ redan vad jag måste göra :)

Nu ska jag äta lite på min pojkes rulltårta som han lämnat kvar ;) och hitta laddaren till min kamera som jag saknat efter hela veckan! (Panik!?)

Puss på er!

Ps. Om jag inte redan sagt det så har jag hittat och beställt min studentklänning nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0