Studenten

Sitter och pratar med Andy just nu. Hon och Fadi bor ju nu i Falun där dom pluggar..
Vi pratade om studenten och förra sommaren, helt underbart rolig var den! Festade sjukt mycket och hade jätte roligt på hennes studentvecka. Åhh vad jag längtar till vår studentvecka!

Vill bara få min mössa nu och min klänning som jag är så glad att jag hittat!
Den är enkel men ändå speciell, lite som jag haha ;)

Här är den..


 
Älskar den!

Känner mig extra duktig den här veckan :) Har letat massa jobb, skrivit om mitt personliga brev o.s.v. Måste hitta något extra/sommar-jobb. Har en bra känsla så det här ska nog gå bra :)

Nej! Nu ska jag sminka mig och så, ska nämligen träffa Matuesz och Love senare ikväll, tänker inte sitta hemma när min man är ute och partajar haha ;)

Ha en trevlig lördag på er, många pussaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0